Klachten

Bij Bylouashop doen we er alles aan om je bestelling met zorg en liefde te verwerken. Ben je toch ergens niet tevreden over? Laat het ons weten, zodat we samen naar een oplossing kunnen kijken.

Garantie & Klachten

Garantie

Bij By Loua doen we ons uiterste best om alle producten in perfecte staat te leveren. Toch kan het gebeuren dat er iets misgaat tijdens transport of dat er een product een gebrek vertoont.

Wettelijk gezien dien je binnen 2 maanden na ontdekking van het gebrek dit bij ons te melden. Valt het binnen de garantie, dan zorgen wij kosteloos voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan natuurlijk gebeuren dat je ergens niet helemaal tevreden over bent. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een mail te sturen naar info@bylouashop.nl. We kijken dan samen naar een passende oplossing.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan kun je je klacht aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur:
https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform vind je hier:
http://ec.europa.eu/odr

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, staat het je vrij om deze via het ODR-platform van de EU in te dienen.

Neem contact op

Heb je een klacht of een andere vraag? Neem dan contact met ons op, we helpen je graag verder!